7/7 2006

Tjingeling !
Idag vaknade ja kl: 10,30 å gick upp å satte på datorn (som vanligt)
å sen åt jag två mackor med köttbullar och rödbetssallad
lite senare skulle jag börja städa *gäsp* JAG HATAR ATT STÄDA !! :P
de e verkligen min sämsta sida *ler*
men tillslut ringde jag mamma å bad snällt om jag kunde få städa imorrn istället å hon sa att de va okej .
då gick jag hem till Emma å vi satte oss på hennes balkong å solade , början va de ingen sol.
Sen blev det lite finare å vi solade men de va nästan för varmt..
jag drack först en hel festis å sen ett glas saft å sen fyllde ja festisflaskan med vatten å de drack jag upp nästan på en gång .. de märks att man behöver dricka när man e i solen ..
Sen lite senare såg vi att Peter å Andreas va ute med Nalle , å sen när de hade gått så vi inte såg dom längre hörde vi en tant skrika typ "jag har gjort det förut å kan göra det igen" men ingen av oss la märke till det ..
sen när Peter kom in loggade han in på msn å skrev till oss att en kärring hade slagit Nalle på nosen med sim hunds koppel för att Nalle kom fram å hälsade på hennes hund å så sa hon att hon skulle anmäla Peter för att han hade sin hund lös... men de va ju inte så konstigt att han inte hade nalle i koppel för att han kastade en boll till honom ..
Men Peter ska anmäla henne å så ska han kanske ge igen..

Sen gicka jag hem å duschade å sen cyklade jag och mamma hem till Gun och åt middag , de var jätte trevligt !!

Nu orkar jag inte skriva så mkt mer  * skrivkramp*  hehe
men ja skriver imorgon igen

Kraam Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0