Fredag! ;D

ja då var det fredag igen :) imorse hade jag skit svårt att komma upp :S men sen när jag väl kom upp fick jag sitta och vänta ett tag på toan, sussie duschade :P sen var det dags att gå till bussen, väl på bussen sminkade jag mig lite och så, sen somnade jag till sista biten , i slussen fick vi sprinta till tuben :P när jag mötte sofia i bandhagen hade hon en macka med sig till mig eftersom att jag inte hann äta någon frukost :P skoldagen har varit ganska bra :)

efter skolan gick vi till bandhagen och mötte julle, sen åkte vi till rågsved och satt i centrum och väntade på isaksen i typ en timme och tio minuter, sen när han väl kom gick vi upp till gungorna och satte och där men sen blev det kallt och julle ville hem så vi drog hem och åt lax med pressad potatis och romsås ;D

nu sitter jag här, har precis duschat och fixat till sminket lite :) jag väntar bara på att sofia ska messa och säga att hon ät klar på 'kolgrillen' och på väg hit :) ikväll ska vi vara ute ett tag, det blir inte så sent eftersomatt både jag och julle ska upp tidigt imorrn :) längtar faktiskt ;P

igår kväll gick jag, becca och julle en SUPERSKÖN promenad hemmifrån till hästarna, becca har en egen häst som heter Nelli :) sen när vi kom dit borstade vi henne och fixade hovarna, sen red julle i 'paddoken' han galloperade också :P sen var det min tur, och eftersom att jag bara har ridit en gång förut och den gången skrämde julle mig genom att börja springa med Nelli fast jag varken ville eller var berädd.. men igår gick det riktigt bra, jag vågade inte lita på att julle skulle gå bredvid så jag bad becca, men hon höll inte ens i Nelli, jag styrde och så helt själv *stolt* haha så jag och becca bestämde att vi två ska ner till stallet nån dag när vi har mycket tid på oss :)

nu ska jag gå och kika vad julle gör, sen ska jag nog ringa sofia och tjata på henne lite att hon ska skynda sig :)
haha 'JALLA HABIBI!'

CIAO!

image23
OBS! detta är ej beccas häst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0