FRISÖR ! ;D

FAN, FETT TAGGAD NU! ;D 
Jag va hemma hos en tjej som klippte mig och mamma igår, hon slingade mammas hår blont också, och mamma frågade om hon kunde göra det på mig också men hon ville absolut inte göra det på grund av att mitt hår är hemmafärgat 7011 gånger :P haha då kan det bli konstigt , men hon sa att vi gärna kunde få med oss slingmössa och medel med oss hem och göra det på precis samma sätt hemma fast själva :P så vi tog med oss lite grejjer :) för övrigt klippte jag mig som jag har haft förut, mycket uppklippt,sne lugg, men jag behöll längden eftersom att jag tycker att det börjar bli långt nu :)

ni sitter jag med mössa och slingmedel på huvet xD haha hoppas att det blir bra, men det blire det nog för vi gjorde en testslinga först för att se hur lång tid vi skulle ha i medlet :) sen när mina slingor är klara ska jag skölja ur och börja göra slingor på Sofia xD<3

appråpå överskriften och första raden i inlägget, jag har ju sökt frisörlinjen på gymnasiet för er som inte vet det.. :P jag har alltid tyckt om att hålla på med andras hår, jag och sofia lekte alltid frisör när vi va små :) och sen när ja blev äldre började jag hjälpa kompisar att färga deras hår och sen efter ett tag så färgade jag på mig själv :) så nu när sofia gjorde slingorna i mitt hår blev jag supersugen på att börja jobba som frisör nu!!! xD haha

jag skriver när det är klart :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0