Globen

nu har jag fixat mig, duschat, klätt på mig, smikat mig och plattat håret :) mamma slutar halv 4, då ska hon komma hem sen ska vi ta bilen till globen och fika och kolla lite dära :) det ska bli skönt att komma ut lite, man blir ju inte direkt pigg av att sitta hemma framför datorn hela dan :P det är ju riktigt fint väder ute oxå, har ätit både frukost och lunch på balkongen idag ;D ikväll tror jag att jag bara ska vara hemma, och kolla på teve och fixa det sista på min hälsoprofil med hopp om att kunna gå till skolan imorrn :)

nu ska jag fixa det sista och vänta in mamma sen ska vi åka :)
jag skriver när jag kommer hem :)<3

image21
pappa på anandagpåsk. saknar dig<3


Kommentarer
Postat av: sofia

jag saknar faktiskt också honom, :(

2008-04-02 @ 17:41:25
URL: http://zofiias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0