helgen :)

FREDAG KVÄLL
Fredagskvällen började med att jag fick stå ensam vid tuben i rgs och vänta på sofia i en halvtimme, sen när hon kom vandrade vi till sansiro där folket var :) vi chillade där ett tag stog och snackade ett tag, sen kom julle dit som gubben i lådan, han ville inte gå med mig när jag skulle ut så han stannade hemma, sen ångrade han sig och kom ner till oss :) sen efter en liten stund gick vi upp till dagiset och satt där och hade det allmänt trevligt :) runt elva gick jag och julle hem eftersom att vi båda skulle upp och jobba dan efter :)
LÖRDAG
när jag kom till jobbet i lördags var det bara att börja göra samma sak som förra helgen :P det är ganska tråkigt men det är inget å klaga på när man tjänar typ 64 kr i timmen plus 100% ob så det blir alltså 128 kr i timmen på helger ;D mamma kom förbi och hälsade på mig på jobbet, sen när jag slutade gick jag ut och satte mig och väntade på sofia vid bussarna, hon skulle kolla på nått i centrum så vi gick runt lite :) när vi var klara åkte jag ut till mitt andra hem :P hemma hos julle alltiså :P väl framme åt vi avokado, det var bara jag,julle och sussie hemma :) sen lagade sussie mat , pasta och felix färdiggjorda köttfärrssås, urgott :) sen kvart över sju åkte vi till hemmesta och handlade lite gott till kvällen, sen åkte vi och hämtade danne som hade varit hemma hos jens och susanne :)
sen åkte vi tillbaka till hemmesta och hyrde tre filmer, väl hemma kollade vi på oliver twist, jag somnade eftersom att jag var trött efter en hård dag på jobbet :) när filmen var skut gick vi och la oss :)
SÖNDAG
vi gick upp vid halv 9 då satte vi oss i köket och käkade mackor och drack te. sen hoppade julle in i duschen så jag var med danne sålänge, danne fick för sig att han skulle kasta torsten i dammen, ( det var nog kanske så att jag skojade om det först, men jag sa åt danne att han onte skulle göra det sen) så han lyfte upp torsten och kastade ner honom i dammen :P haha stackars katt blev ju helt blöt :P så han satte sig i solen och torkade :P sen när klocken var ungefär kvart över tio satte vi oss i bilen, danne skulle på fotbollsmatch och jag skulle åka och jobba så sussie skjutsade mig till ålstäket där jag fick vänta nån minut på bussen, men julle väntade med mig :)
samma visa idag igen.. när jag kom till jobbet var det bara att ställa sig och börja på med samma sak igen :P haha vid halv tre kom mammsen och pappsen förbi, mamma väntade där tills jag slutade men pappa åkte hem :P sen gick jag och mamma och kollade lite och jag köpte två lite tjockare tröjor och en tunn, och så köpte jag handkräm. lägger in bilder på de sen :) nu sitter jag och väntar på besked från sofia om hon och isaksen ska ut eller inte :P haha
jag kanske skriver lite mer ikväll, annars skriver jag imorgon :)

image24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0