Hemma igen :)

nu har jag precis kommit hem från farsta, jag skrev i förra inlägget att vi skulle till globen men vi åkte till farsta istället fär att där finns det lite mer affärer :) när vi kom dit kollade vi lite först sen gick vi och köpter glass :) efter det kollade vi lite igen och jag köpte en bh :) sen kollade vi mera och gick å handlade middag, det blir tortelini med bacon och creme fraiche :) 'mums' och så köpte vi frukt och gammaldags vaniljglass som jag ska göra iordning sen så till efterrätt blir det fruktsallad och vaniljglass ;D
och jag fick precis ett sms från julle, han skrev att han har fått jobbet på mc'donalds , hans mamma kommer ju bara bli sååå glad, så mkt som hon har tjatat på honom att han ska skaffa jobb :D
jag ska se om jag kan hitta nån bild på min söta nyköpta bh, isf lägger jag upp den i nästa inlägg för nu ska jag äta och fixa fruktsallad :)

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0