hemma

igår var jag hemma från skolan som jag skrev i förra inlägget, jag tog det mest lugnt, sen kom julle hit och vi bestämde oss för att gå ner till centrum och köpa glass å möta sofia :)
jag och sofia hade inga pengar så julle bjöd oss på glass, jag fick en cornetto citron, väldigt god, sofia och julle tog varsin twister :)
         

sen efter att vi hade suttit en stund i centrum och njutit av våra glassar gick vi hem till mig och satt å solade på balkongen, det var asnice, jag satt i bikini :) sen kom mamma hem, då åkte vi med henne ner till lidl och köpte panpizzor :D eftermiddagen gick vi ut och mötte isaksen :) vi var i centrum ett tag, köpte läsk och godis.
           efter det gick vi upp och satt oss på baksidan av dagiset å bara satt å pratade :) sen gick alla hem :)

idag är jag också hemma från skolan, kände mig inte riktigt bra igår och jag tycker att det är bättre att vara hemma tills man känner sig helt frisk så man inte blir sjukare :/ så idag har jag bara tagit det lugnt och funderar på att fortsätta med det hela dan, det har blivit finare väder ute nu så jag funderar på om jag ska ta och sätta mig på balkongen ett tag, men det funkar ju iaf bara det inte är kallt :) vi satt där och åt frukost imorse, det var jätte mysigt :)

igår eftermiddag fick jag världens bästa samtal, nämner inte från vem och vad det handlade om men jag kommer vara upptagen från och med nästa helg och tre helger framöver :D

jag skriver igen lite senare :) PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0