knäpp dag !

dagen börjar med att vi kommer till skolan och får reda på att vi har en lektion som är 20 min , sen har vi rast i en och en halv timme, fett me irriterande! :@ och så får vi reda på att vi tjejer får 40 minuter kortare sovmorgon imorgon för att vi ska ha nationella prov (uppsattsdelen) .... och inte nog med det, våran grupp var tvugna att ha nationella (muntliga delen) efter skolan!! :O sen var det fett äcklig mat i skolan, kokt fisk :S så det blev mackor för våran del idag igen... usch jag är verkligen pisstrött på skolan nu asså! :@ men men det är väl bara att bita ihop den sista tiden..

sen efter skolan så var jag och fixade en sak, väldigt nöjd med det och att jag äntligen gjorde det :) när jag och sofia var klara gick vi och mötte julle och isaksen i centrum sen gick vi ner vid 'dammen' lr 'pissisippi' som vissa kallar det :P det ligger i alla fall vid myrängen och jag tycker att det är att trevligt ställe att vara på :) sen var det dags för middag och julle skulle till slussen och länma en sak till sin pappa, nu har han precis kommit hit igen så han ska äta lite sen ska vi nog ner till lidl en sväng och se vad för kul man kan hitta där som inte är godis eftersom att jag har börjat mitt 'nya liv' xD men vafan nångång är det okej att fuska lite enligt mig så det kanske blir lite godis i alla fall om jag lyckas få tag på lite pengar =)

nu ska vi till lidl, kanske skriver lite senare när vi kommer hem ! PoK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0