Länge sen :)

ja nu va det ett tag sen jag skrev i bloggen, anledningen är att jag inte har varit hemma så mycket på senaste tiden och när jag väl har tänkt att skriva i bloggen har det inte gått att komma in :/

i lördags var jag, mamma, sofia och julle på brisak, sen åkte vi hem till julle, så våra föräldrar fick träffas ( för första gången) det var riktigt trevligt tyckte alla :) vi grillade korv och sen fikade vi lite :) det var mysigt och skönt att våra föräldrar tyckte bra om varandra :) vi ska dit snart igen och då ska pappa följa med också, då ska vi äta middag och sova över :)

igår när jag vaknade hade jag ont i ryggen :( sen blev det bara värre och värre under dagen, så jag gick hem innan sista lektionen. sen åkte jag och mötte julle i slussen så åkte vi hem till honom och käkade pizza sen satt vi i soffan ett tag och kollade på sjukhuset å käkade popkorn, sen tog vi en dusch och gick upp å kollade på film me danne, den hette 'en mus i sitt eget hus' haha den va lite små rolig men vi såg inte klart på den för den hackade, antagligen var det repor i skivan :/ danne skulle sova uppe i stugan med oss men han tyckte att det var lite småläskigt när det var mörkt ute så han ville gå ner och lägga sig. vi somnade vid elva halv tolv tror jag, sen har jag vaknat till och från inatt för det har gjort ont å vända sig i sängen med ryggen :/ sen imorse vaknade vi typ tio i sju, lite för sent om jag skulle åkt till skolan för då skulle jag ha åkt typ kvart i sju, men jag sket i skolan eftersom att jag har jävligt ont i ryggen, sovit dåligt och lite ont i halsen. så vi åkte in mot stan vid åtta då julle åkte till skolan och jag åkte hem :)

juste, i fredags var jag i stan med sofia och gjorde av med 500 spänn :) haha det jag köpte var ett par jeans 99:- (bikbok) , en tröja 99:- (gina tricot), ett par skor 199:- (din sko) , ett par örhängen 30:- (åhlens) och lite småsaker :)
                                       

image11
söto somnade på påskafton hos jens&susanne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0