nytt liv :D

haha nu har jag börjat mitt 'nya liv' ;) idag var jag och sofia ute och promenerade i typ en timme, de va fett skönt å bara gå och prata så vi hade bestämt att vi ska gå en promenad varje dag, lång som kort :) och på måndag ska jag sluta äta godis i veckorna, de har blivit lite för mkt sånt nu på senaste tiden :$ haha




för övrigt har det inte hänt speciellt mycket idag, fast vi hade en jävligt skön gjumpalektion, vi håler på och göra en egen dans till 'Donna Summer - Hot stuff' jag är i en grupp med viktor,johan,jonni och emma b. vi är typ klara med våran dans :) och det är så himla härligt på gjumpalektionerna nu för tiden för alla skrattar och har kul, går runt å pratar med dom andra och bara släpper loss helt enkelt ;D
och så fick vi redan på betygen från arbetet om centralamerika (som min grupp gjodre, de andra hade andra länder :P ) på planchen fick jag VG och på den muntliga redovisningen fick jag G , faktiskt rätt nöjd :D

jag skrvier kanske nån rad lite senare :) PoK !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0