solsken,promenader och vatten :)

de det här får bli en liten kort sammanfattning på veckan :) i måndags hade vi typ som en idrottsdag i skolan, det var olika stationer som vi gick runt till , en var självförsvar, en var hjärt- lungräddning (HLR) och två stationer var där man skulle svara på frågor, det var skönt med lite omväxling, så man inte bara går i vanliga tråkiga skolan hela tiden :P sen efter skolan i måndags gick jag, sofia och jossan till rågsved, det var en skön promenad. jag och sofia har bestämt att vi ska gå till rågsved varje dag :) det är ingen rolig väg att gå eftersom att man går utmed bilvägen helatiden men det går snabbt och det är skönt :) i tisdags var det en helt vanlig dag i skolan vad jag kan minnas,

efter skolan åkte jag och mötte julle i slussen, sen åkte vi till värmdö, lite senare på eftermiddagen bestämde vi att vi skulle åka med becca och mischa till stallet, allt började bra men slutade åt helvete för mig :/
julle började rida nått varv i hagen, sen så var det min tur att sätta mig på nellie, jag red lite medans becca gick bredvid, sen skulle hon kratta då gick julle bredvid, sen efter en stund så ställde sig julle vi becca istället och så tar han upp en stor sten och kastar ut ur hagen , då blev nellie rädd så hon kastade av mig :S så jag flög ner på marken, först landade jag med all vikt på handleden för att min fot fastnade på nellie, sen när min fot lossnade landade jag på baksidan av höften, och sen när jag skulle ställa mig upp vek sig mitt ben :O :S USCH va läskigt allt dedär va. julle ringde sussie och bad henne komma och hänta oss eftersom att det tar ca 40 min att gå hem från stallet och jag knappt kunde gå :/ idag är det tre dagar sen jag gjorde illa mig och nu har min handled börjat göra ondare, så jag undrar om det inte är nån liten spricka :S men höften har i alla fall blivit bättre, och jag ska nog åka och rida imorgon så får vi se hur det går :) 
 
igår hade vi nationella i matte, det gick ganska bra för min del. efter skolan åkte vi till rågsved och träffade iskasen, sen gick vi och satte oss på sansiro, myys :) 

idag har det varit en ganska lugn och skön dag :) väldigt varmt och fint väder, känns nästan lite synd att sitta här och häcka :P men nån gång mäste man ju vara inne oxå :P idag kom lönen oxå :D 800 kr direkt in på kontot :D ikväll blir det sansiro som gäller, hoppas att det blir mycket trevligt folk som kommer :D men jag kan inte vara ute så jätte länge för att jag ska ju jobba imorgon :P men jag kan ju vara ute ett tag och jag tjänar helre pengar än att ränna ute hela nätterna, det kommer man ju hinna göra oxå, ja ska ju inte jobba varje helg livet ut liksom ;) 

ååh vad jag gillar att sansiro-tiden har kommit tillbaka, de e så jävla mysigt å bara sitta där å chilla å kolla på fotboll å kanske vara med nångång :) <3

jag skriver mer imorrn innan jobbet eller på söndag :) 

image25
fan va gott me hallon, de känns att de är sommar när dom är på väg :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0