Stan!

Gammalt inlägg från den 28/3 som inte har kommit ut, lägger ut det nu isst :)

Idag ska jag åka till stan med sofia :) hon ska byta ett par skor och en hårfärg, och sen ska vi kolla runt lite :) det va länge sen ja va i stan så det ska bli riktigt kul :) sen på eftermiddagen kanske vi ska möta mamma och träffa sara och casper , vi får se vad som händer :)

jag har varit på värmdö hela veckan , kom hem igår. det har varit superskönt å komma ifrån stressen lite och så har det varit skit kul å vara där :)

imorgon ska jag och sofia åka med mamma till brisak, i mölnvik (värmdö) jag var där för några dagar sen med julle , och dom har verkligen ALLT där :P men en sak som jag blev lite ledsen över va att dom hade registreringsskyltar till barnvagnar men inte med Casper :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0