tisdag

denna dag började med att jag onte kom upp ur sängen, som vanligt ^^, men jag hann iaf till skolan, då hade vi mentorstid först, sen engelska med vikarie eftersom att agnetha rättade nationella proven, men det var chill för vi kollade bara på film, sen hade vi svenska där vi jobbar med individuella uppgifter, efter det hade vi idrott men jag kunde inte vara med eftersom att vi hade utegjumpa och jag hade pumps på mig :$ haha lite svårt och köra fotboll och brännboll me de ;P efter gjumpan hade vi lunch, det var ganska god mat faktiskt, stekt fisk med sås och potatis, sen på rasten fick jag ett sms av isaksen där han sa att dom var vid våran skola, så vi gick och snackade lite med isaksen och rolle ett tag, sen var det dags för so, med vikarie :) vi satt på bänkarna vid förnstret och solade :P sen var dagen slut 13.15, då åkte vi hem till mig en stund så jag kunde byta skor, sen gick vi ner till isaksens gård där vi stor och snackade med honom och rolle :)

nu är jag hemma och ska straxt äta, är faktiskt riktigt hungrig, men det kommer väl som vanligt ta stopp efter ett tag, jag vet inte vad som har hänt men jag har typ tappat matlusten, och så har jag vaknat tre nätter i rad och vairt as törstig :S skumt .. idag blir det pyttipanna till middag. sen efter maten ska jag dra ut och möta sofia då ska vi dra ner till sansiro så får vi se vilka man stöter på där ;) haha

fett skönt, idag var sista dagen i skolan för den här veckan , imorgon är det stan med sofia som gäller, jag hade inte planerat att shoppa men eftersom att jag har lite pengar kvar så ska jag se om jag hittar något snyggt :) sen imorrn är det ju valborg oxå :D och erika fyller 15 år :) sen på torsdag blir isaksen gubbe, så jävla kul och reta honom med det för han e skit rädd för att bli tunnhårig och gammal ;)

jag skriver senare lr imorrn innan stan :) ciao!

image28
fatta vad härligt att sitta där med någon man tycker om ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0