utgång på g :)

japps, nu ska jag snart gå ut :) jag vet inte vilka det blir och vart vi ska vara , lr än så länge vet jag att det blir jag, sofia,isaksen och linus men det blir nog garanterat fler :) hoppas att det blir en lika lyckad kväll som igår ;D

idag har jag jobbat hela dan, skulle ha jobbat mellan 11 och 15 men dom frågade mig om jag ville stanna en timme extra, och vem kan tack nej till mer pengar ;) haha det var ganska chill på jobbet idag, och det vi sista lördan ja jobbade nu på ett tag enligt planerat :P så det är bara imorrn kvar som jag har blivit frågad om en så länge, vem vet dom kanske frågar om jag kan jobba mer :P

igår var det en riktigt nice kväll :P bästa länge :) kom hem runt 12, skulle varit hemma elva halv tolv igentligen :P sen blev det en lite konstig natt med konstiga drömmar :P och sen vaknade jag typ en timme innan veckarklockan imorse :)

nu ska jag fixa det sista och sen gå ut, jag skriver senare ikväll lr imorrn :) ciao!

image26
fatta va nice me jordgubbar ! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0