Länge sen.

ja det var väldigt länge sen jag skrev kan man säga :P haha men jag har faktiskt varit på värmdö nästan hela tiden och jag har varken haft tid eller lust för någon dator :P haha rätt skönt ändå :)

lite kort om det som har hänt,
förra onsdagen var vi på tom tits, det var en kul heldag med många roliga experiment :)
som sagt har jag bott på värmdö i nästan två veckor, det har varit jätte skönt :) och igår när vi skulle gå till bussen för att åka in till stan på ung08 skulle jag bara gå upp till stugan och hämta en sak, självklart hamnar foten fel och jag stukar den! det gjörde skitont då och det gör det fortfarande, så nu går jag sakta och haltar, usch jag hoppas verkligen att det går över fort :(

// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0