lördag.

igår var jag och hämtade mina inlägg ! :D sen efter det tog jag och älsklingen en lunch i solna centrum och efter det åkte jag hem och mötte emma, vi var ute bara men ville verkligen hitta på något att göra , efter ett tag kom emma på att vi kunde cykla så vi drog fram cyklarna och cyklade till hagsätra och pumpade cyklarna :) efter det var det middag som gällde, sen cyklade vi till högdalen och solade :) när vi kom hem lämnade vi cyklarna och gick ner till cemtrum och köpte lite gott och satte oss på dagiset :)

idag har jag inte gjort annat än att sitta vid datan, men klockan är ju heller inte så mkt, det enda jag ha bestämmt för idag är att jag och älsklingen ska in till ung08 men det är inte förrns ikväll så vi får se vad som händer på dagen :)

// S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0