Sprotlov :)

Yes, den här veckan är det sportlov, jävligt skönt :-)
det har inte hänt spec mkt i veckan, e lite besviken över att det inte blev några skidor i år :-(
men men vi får väl hoppas på att det blir nästa vinter i alla fall :-)

28/2:
dagen började med att jag vaknar med lite ont i halsen , men jag tänkte att det går nog över om ett tag, men fan heller det blev värre och värre :O aja.. jag går upp, äter frukost fixar mig och sätter mig på den lååånga bussfärden mellan Didriksdal och Bandhagen, Julle åkte med mig till Mölnviksrondellen där han skulle söka jobb på donken :-) väl framme i Slussen missar jag tuben, inte mkt å göra ^^, så jag sitter där å väntar i tio minuter. då medans jag sitter å väntar på tuben smsar sofia att hon är vaken :D när jag kommer till Bandhagen går jag in på ica och köper en Cola Light :-) äntligen hemma hos Sofia.. :-) vi chillar ett tag och hon fixar sig, sen åker vi hem till mig och tar det lite lungt sen gick vi ut och satt å myste i solen :-) när vi kom hem till mig igen började vi med att göra en pannkakssmet, sen blev vi baksugna så vi rörde ihop en kladdkaka oxå ;-) till middag blev det ärtsoppa, (trodde inte ja tyckte om de, men de va gott ) pannkakor, sen gick vi ut och va me Chacky och Alex ett tag, sen gick var och en hem till sitt och tog det lugnt :-)

Sofia och Jag , hemma hos Shorty 22/2
Sofia och jag hemma hos Shorty 22/2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0