avesta.

jag vet att jag har varit urusel på uppdatering på senaste tiden *skäms* men det ska jag försöka att ändra på :P 

jag hade en fantastisk vecka nere på västkusten, orkar inte skriva allt vi gjorde men vi var bland annat i linköping, kungsbacka, göteborg (liseberg) , smögen och i närheten av fjällbacka vet inte riktigt vad det heter just där vi var :P men det va som sagt jätte kul och jätte mysigt :) 

när jag kom hem tog jag det bara lugnt. har varit ute på saltarö och så har jag badat och lite andra olika saker :) idag när jag vaknade gick jag hem till emma direkt och solade på balkongen och åt frukost, sen vid typ 12.30-13.00 gick jag och mötte älsklingen, vi gick hem till mig och hämtade lite saker sen åkte vi till globen och bara hade det mysigt, jag köpte ett par skor (som egentligen är en storlek försmå men dom var så söta så jag va tvungen haha, dom kosta ändå bara 50kr ) och så köpte jag en bh och ett par trosor, ett rosa nagellack och en bikiniunderdel till becca :) 

sen när vi var klara i globen åkte jag hem och packade med raketfart, sen åkte jag , mamma och pappa till avesta :) pappa ska måla i min mosters hus så vi passade på att åka med eftersom att vi har ett helt hus för oss själva, eventuellt så kommer älsklingen upp i veckan när han är ledig :) hoppas,hoppas,hoppas... :) 

ska försöka låna pappas dator så ofta som möjligt och skriva nån rad men jag lovar ingenting :P 
jag kan heller inte lägga in några bilder eftersom att jag inte har någon sladd med mig och så är det pappas dator så han har inte mina bilder heller ( hoppas jag lyckas göra lite roliga inlägg i alla fall :P ) 

kommer sakna er där hemma massor och gör det redan ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0