lördag

idag har det varit en ganska lugn dag :) dagen började med att jag vaknade klockan åtta, gick upp och åt frukost sen så la jag mig ute på gräset ett tag men kände att jag var för trött för att vara uppe så jag gick och la mig igen och vaknade vi elva eller halv told, då jag gick upp och klädde på mig, drog till stan i avesta och kollade lite i affärer, köpte en bh,en mascara och en bikini :) sen åkte vi hem igen och åt sill till lunch :) sen åkte jag och mamma till stan igen och då köpte jag en väska för 25kr :D , två hårda armband och ett par adidas skor ;) sen åkte vi till lidl och handlade lite sen tillbaka till huset där vi solade en stund sen skuylle mamma ut och springa, då följde jag med på inlinesen :) haha fett kul . efter det lagade vi mat och idag var det grillad flintastek som gällde ;) 

dag har jag också dragit bort massa tapeter eftersom att pappa ska måla om väggarna så var jag snäll och hjälpte honom att slita bort tapeterna :) 

nu ska vi spela kort , ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0