lördag.

idag har jag jobbat på BR i haninge centrum. det har varit ganska kul. men farsta e ju klart bäst! jag började klockan 12.00 och slutade 15.00 det var skönt att det var en ganska kort dag :)
efter jobbet gick jag och köpte en sak som emma bad mig köpa till henne, ett par örhängen på glitter. sen efter det gick jag till donken och köpte en stor pommes, garlic dip och en mellan cola. efter det gick jag till tåget och åkte hem, i älvsjö stog mamma och väntade på mig med bilen eftersom att bussen inte går. så hon skjutsade mig hem till emma och här har jag varit sen dess, ska äta här och vara ett tag till som ska jag hem och packa inför resan :D

skriver lite senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0