semester.

nu är jag hemma hos älsklingenpå värmdö :) har varit här ett tag och när jag kom hit började vi med att städa lite i bilen sen har va bara tagit det lugnt :) inatt ska vi åka till norge, men vi ska förbi västkusten på vägen och hälsa på några där och lite så :) det ska bli urkul! längtar som fan :D jag kommer att sakna alla här hemma men det ska bli väldigt skönt att få lite ledigt och bara ta det lugnt, och om någon undrar så ska jag inte blåsa en enda såpbubbla på hela semestern ;) haha det är det jag gör på jobbet hela dagarna alltså jag demar såpbubblor :P haha.

puss och kram, mobilen är med och jag förväntar mig många sms ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera då din jäkel :)

2008-07-21 @ 23:38:55
Postat av: sophie

vem ? :P

vill gärna att ni skriver namn så jag vet vem det är :)

2008-07-25 @ 22:50:27
URL: http://fjonken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0