söndag :)

hej bloggen! :)
idag har jag inte gjort så mkt, var i kungens kurva med mamma på förmiddagen, skulle köpa ett tält till mig och älsklingen som va kan ha när vi åker till norge om en vecka ! :D men vi hittade inte tältet :( så jag bad julle be sin mamma att åka och kolla om dom hade det på värmdö och det hade dom ! :) men i kungens kurva köpte jag tre par skor och en bikini överdel :) hihi

sen när jag kom hem gick jag hem till emma och kollade på film, sen gick jag hem och lånade ps2 av mina grannar, så sen sjöng jag lite singstar och nu väntar jag på att emma ska bli klar. och om ungefär en timme ska jag åka och möta älsk på hans jobb :) sen ska jag sova där och imorrn blir det förhoppningsvis frukost på donken :) haha och nu i en hel vecka frammåt har dom FF på värmdö så ja får väl försöka att va där mkt ;) haha

nu ska jag fixa det sista och sen gå :) puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0