tisdag och onsdag.

TISDAG:
gårdagen började med att tommy ringde och frågade om jag hade lust att jobba kl 11-17 och självklart, vem kan tacka nej till jobb liksom ;) haha så jag gjorde mig iordning och så sen kom mamma hem och körde mig till jobbet ( eftersom att det inte går några bussar var mamma tvungen att åka från jobbet en snabbis och skjutsa mig för det fanns inget annat sätt för mig att komma dit. ) väl på jobbet blev dom förvånade att jag var där för tommy hade tydligen glömt att säga till dom att jag skulle komma, sen var det bara att sätta igång att dema såpbubblor :) efter nån timme började jag må illa och det kändes som att jag skulle svimma så jag tog en paus och drack lite, sen efter en liten stund kändes det likadant igen :S blev lite rädd då så jag smsade mamma och sa hur jag mådde, efter en stund kände jag att jag mådde så dåligt att jag inte skulle klara 4 timmar till på jobbet så jag sa att jag var tvungen att gå hem. jag ringde mamma och hon sa att hon skulle komma och hämta mig och köra hem mig. sen när jag kom hem så la jag mig och sov ett tag efter nån timme kände jag mig lite bättre. sen igår när emma kom hem åkte vi till högdalen och solade :D efter det var vi ute en stund sen gick vi hem :)

ONSDAG:
den här dagen skulle bli den STORA vilodagen för att kunna komma in på banan igen och må riktigt bra :) jag gick upp vid tio ungefär, då åt jag frukost , sen städade jag på mitt rum men tog lite pauser emellanåt :) sen till lunch gjorde jag rösti som jag åt med bea det var gott :) sen när klockan var lite innan tre klädde jag på mig och sminkade mig, jag tog tunnelbanan 15.27 till högdalen för att möta mamma och mormor, vi skulle handla lite fika för att mormor kom hit för att fira mig lite ( jag fyller år den 9onde men hon ska åka bort ) sen när vi kom hem var vi hungriga så vi gjorde lite middag, sill och potatis blev det, *smaskens* :) efter det satt vi och pratade lite, sen var det dags för fika och då kom emma, sen skulle mormor åka hem , då gick jag och emma ut och chillade på dagiset :)

imorgon ska jag oxå ta det lugnt (om inte tommy ringer och frågar om jag kan jobba) och så håller jag tummarna för att det är sol så jag kan sitta på balkongen och sola ett tag. när emma kommer hem , ungefär klockan fem ska vi åka till högdalen och sola :) längtar redan :) haha
jag skriver mer imorrn när jag vaknar :) ciao!


dagens kläder : en nyköpt klänning från cubus och svarta legings. tyvärr
ser man inte klänningen så bra men hoppas ni ser lite iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0