länge sen :/

det va fett länge sen jag bloggade nu, men jag har varit på värmdö och så har jag jobbat en hel del :/ det ska bli bättring på det jag lovar :)

jag har jobbat hela helgen, lite jobbigt men ändå väldigt kul :) och i lördags köpte jag vita jeans och nya skor, lägger in bilder senare :) idag har jag mest varit hemma, emma kom imorse och hade med sig massa kläder till mig som hon hade rensat ur :D sen efter det åt vi frukost och satt och snackade jätte länge :) haha sen efter ett tag började det åska och blixtra som faaan ! :S när det hade slutat gick vi ner till centrum och köpte en tidning :)
och för ett tag sen bestämde jag mig att jag ska till värmdö idag :D det ska bli roligt :)

nu ska jag fixa mig och snart ska jag dra :) ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0