shopping :)

idag har jag varit i stan med mamma och shoppat massor! :D
efter att jag va i stan gick jag hem och provade alla kläder och sen gick jag med mamma till lidl och handlade mat.
för övrigt mår jag mycket bättre idag, har ingen feber vad jag känner iaf, men fortfarande lite ont i halsen fast inte lika som de tidigare dagarna, det har gått väldigt fort med tanke på att jag började med pencilinet igår :)

ikväll ska jag gå ut ett tag med emma och emilia, vi får se hur länge jag orkar , för man får ju inte köra gång för hårt i början ;P

här är grejerna jag har köpt idag :

                                         

1. Väska, Divided 98:-
2.
Legings, UCLA 33:-
3.
Långt linne, BikBok 33:-
4.
Långt linne, Gina tricot 99:-
5. Långärmad, BikBok 33:-
6. Lång blus, Gina tricot 149:-
7.
Sjal, BikBok 49:-
8. Tröja, BikBok 33:-
9.
Skor, Skopungten 249:-
10. (ingen bild) korta jeans 49:-
(på de sakerna som det står att de kostar 33:- var det igentligen 3 för 99:-  =P haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0