sjuk..

jag har inte skrivit i min blogg på jättelänge nu, först orkade jag inte eftersom att jag är sjuk, sen idag när jag äntligen satte mig vid datan så höll dom på att byta plattform på min blogg så jag kunde inte logga in.

jag har varit sjuk ssen i tisdags, jag har haft feber och ont i halsen. sen igår skulle vi åka till läkaren , men eftersom att pappa inte är hemma så har vi ingen bil, men mamma frågade en granne om han kunde skjutsa oss, fast han kom inte hem förrns akuten var stängd. så vi åkte idag istället, när vi kom dit fick vi sitta och vänta en liten stund, det var bara två före, men vi fick gå in efter att en hade varit inne typ en minut, när vi kom in frågade han lite frågor och kollade i min hals, och sa att jag har halsfluss så han skrev ut pencilin, sen åkte vi hem och mamma åkte till globen och hämtade mitt pencilin, tabletterna va sjukt stora :O men vad gör man inte för att bli bra :P och som tur e så blir man bra väldigt fort av pencilin :) så jag hoppas på att bli bättre redan i helgen :)

eftersom att jag har varit sjuk har jag inte gjort ett piss den här veckan, men jag har missat jävligt mkt roliga saker :'( först i tisdags skulle vi ha "klassresa" i farstanäset men eftersom att jag låg hemma med 39 grader feber kunde jag inte vara med, sen igår tog emelie studenten, det hade jag sett fram emot jätte länge, men det blev inget där heller för min del :'(

ciao!

jag, emma och julle var och badade i våmfjärden förra lördagen :)
jag i våmfjärden förra lördagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0