söndag.

idag har jag varit i stan med emma och julle <3 jag skulle egentligen bara åka med emma och köpa en klocka men det blev en hel del kläder :) haha man kan ju inte låta bli när det är massa rea! :D

                       

långärmad tröja BikBok 29 :-
lång tjocktröja BikBok 29:-
stickad kortärmad BikBok 29:-
bh Ginatricot 49:-
tublinne BikBok 29:-
sjal BikBok 19:-
skärp Ginatricot 15:-
mjukisbyxor BikBok 29:-

och igår var jag i globen en stund med mamma :) då skulle jag egentligen inte heller shoppa nått men det blev lite då oxå :P haha fast klockan köpte jag dagen innan, altså i fredags efter jobbet :)

        

höga döskalleskor Dinsko 49:-
vita ballerina Dinsko 49:-
hårspännen H&M 19.50:-
klocka Ur&penn 249:-

ikväll ska jag gå ut med emma :) hoppas det blir trevligt :) och sen vill jag passa på att tacka för en riktigt trevlig helg :) imorgon (måndag) ska jag jobba igen så då är det vara slänga på sig den gröna tröjan, namnskylten och ett leende :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0