torsdag.

dagen började med att älsklingen ringde och väkte mig, han va i solna och undrade om han kunde komma hit, självklart. men jag va så trött att jag somnade om, sen vaknade jag av att det ringde på dörren haha :P vi tog det bara lugnt, och sen vid typ ett så började jag göra mig iordning . när jag va klar åkte vi till stan. när vi väl kom till stan så gick vi fort till domken för jag hade inte ätit nått på hela dan, men efter att jag var sjuk så har jag haft väldigt svårt att äta för att jag har krympt magsäcken :/ så jag kunde bara äta en halv mcfeast och lite pomfrit :S sen gick vi runt och kollade lite, han skulle köpa skor och jag hade inga planer, efter ett tag hittade han ett par svarta puma som va skit fina, och jag hittade oxå lite saker, en tjocktröja från carlings, bh och trosor från h&m, armband från ur&penn och strumpor från carlings :) väldigt nöjd faktiskt :)

när jag kom hem från stan tröffade jag emma, först va vi hemma hos mig ett tag och sen gick vi ut och satt och chillade :) jag har inte ätit nått på hela kvällen, så nu känner jag att jag börjar bli lite hungrig.

och juste, idag ringde tommy och gav mig massa härliga jobbtider, jag verkligen älskar att jobba (är det nått fel då eftersom att alla typ hatar att jobba!? ) haha så imorrn är första gången på jobbet för den här gången :) men jag är lite nervös eftersom att imorrn ska jag jobba i haninge, och jag brukar ju vara i farsta, så nu kommer det vara både ny butik och helt ny personal :S haha men det ska nog gå bra :)

jag skriver imorrn när jag har kommit hem från jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0