Kom hem!

Jonathan har varit i tyskland sen i fredags, vi har inte träffats sen i onsdags morse :( jag saknar konom! :(<3

igår kväll var vi hemma hos iskasen :) vi hade jätte trevligt, förutom att det blev lite knas :/ men men det är sånt som händer ibland..
jag tror att vi ska göra samma sak ikväl , ifa vara me samma personer :) vi kanske ska vara hemma hos alvåg i stureby :)
idag har jag och sofia bara tagit det chill, vi va hemma till halv 5 då vi gick ut och satt på dagiset ett tag, sen skulle hon ta bussen till högdalen och möta sin mamma. efter att vi hat ätit ska vi gå ut och träffa dom andra :D

juste, sofia fick ett minneskort av isaksen igår, det var fullt med låtar som vi har skickat över till min mobil oxå :)
och ikväll ska vi sjunga våran egna versation av 'Sommarpojkarna - oops we did it again' för grabbarna , haha den e ganska rolig ^^,

nu ska jag käka middag, kanske skriver en gång till innan jag går ut :)
ha det bra så länge :) puss

image7
jag gillar isaksens partyhatt :)  (taget förra helgen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0