Lördag :D

Äntligen lördag igen ! :D haha
jag ska börja med att skriva lite kort om kvällen igår, jag och julle gick hem till shorty vid typ halv åtta tror jag :P sen satt vi där och snackade med shorty,isaksen,rasmus och marcus dt var trevligt :)
efter ett tag smsade sofia och sa att hon var i globen och att jag skulle möta henne så jag tog med mig långben x2 (marcus och julle) sen går vi tillbaka till shorty och fortsätter sitta där och bara snacka och lyssna på musik, det var chill helt enkelt :) vi rörde oss hemmåt vid typ ett :P och så bestämmde vi att vi skulle vara där idag igen :) alltid lika kul :D haha
och idag blir det upp till bevis om vi verkligen är duktiga på att laga mat ;) haha

skriver igen lite senare puss

Här är lite bilder från igårkväll :)

image3
Jag i partyhatten och Sofia med Isaksens keps ;)

image4
Marcus, Big smile (jag) och Isaksen i bakgrunden :)

image5
Gruppfoto: Julle, Jag, Marcus, Sofia och Isaksen (Shorty va fotograf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0