måndag...

den här dagen har varit den segaste på länge :O
det börjar med att vi vaknar klockan kvart över 6, vi skulle gå upp typ tio i sex så att vi skulle hinna äta frukost, men det hann vi ju inte :P haha det vara bara klä på sig, springa in och sätta på sig skor och jacka sen fick vi halvspringa till bussen, där båda somnade och vaknade i slussen ;) väl i slussen köpte julle en kaffe och två kanelbullar som vi åt på tuben :) sen mötte jag sofia i bandhagen och vi gick till skolan :)

fan vad jobbigt det är att börja skolan igen :( men den här veckan e ändå ganska lugn för vi läser på svenska, so:n och engelskan :) och så e det ju faktiskt bara tre veckor kvar till nästa lov :D PÅSKLOV!
idag har jag varit asnära på att somna på fan varenda lektion :O haha tur att man hade energidricka och godis i skåpet så man kunde få lite snabb energi men knappt det hjälpte :P

efter skolan gick vi hem till sofia och drack te å käkade mackor gott! jag somnade på sofias säng , fyfan va skönt det var :O (: sen kollade vi på greys anatomy :) jag var för trött för att orka ta mig till tunnelbanan och åka hem så mamma var snäll och kom och hämtade mig :) sen när vi kom hem fick vi höra av pappa att han hade gått ner på fel sida av en stege när han städade i badrummet så han gjorde illa foten (ganska mkt ) det är svullet och han kan inte gå :( han avgör just nu om han ska åka in till akuten och röntka foten :/

nu ska jag gå ut och möta sofia, och sen resten av kompisgänget :D efter det ska jag och sofia gå en promenad :D skriver när jag kommer hem :) bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0