Nationella prov !

idag har vi haft muntliga delen i de svenska nationella proven :/ man var ju lite nervös innan men det gick bra hoppas jag  :) det kändes i alla fall så :) och imorse hade vi muntlig redovisning på so:n , jag, sofia, johan och micke var i en grupp och vi redovisade om centralamerika, det har varit ganska kul att jobba med det faktiskt, men det kan ha o göra med att vi har haft så lång tid så man har inte känt sig så stressad osv. och det gick oxå ganska bra tror jag :)

sen hade vi håltimme på svenskan och musiken eftersom att kerstin hade nationella hela dan. så när våran grupp var klara med nationella var det typ 1 timme och 50 minuter kvar tills no:n skulle börja så vi struntade i den och gick hem till sofia och pluggade musikhistoria som ska vara inne imorgon istället. :)

nu sitter jag och väntar på att sofia ska bli klar så vi kommer ut nån gång :P och då hade jag inget bättre för mig så jag kom på att jag kan ju skrivka några rader i bloggen :D<3

jag vill bara säga att jag älskar min jonathan ! <3

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0