Shit!

OJ! Shit! va länge sen de va jag skrev här :O
okej , vi börjar med helgen som var då :) i fredags gick vi hem till isaksen å satt där ett tag och kollade på en graffitifilm och snackade :) det var jag, shorty,sofia,isaksen,rasmus men sen blev det knas när några "objudna gäster" kom på besök så det blev bråk och lite så :/ sen i lördags var vi hemma hos isaksen igen, ganska tidigt, då när vi kom dit var shorty och chucky där :) sen gick vi ut och mötte marcus,alex,sofi,kim och egget , vi satt på dagiset och hade det jätte trevligt :) sen efter nån timme gick vi mot gulan och mötte en kompis till isaksen , det var trevligt :)

i veckan har det inte hänt speciellt mycket förutom att vi fick tillbaka resultatet på två av våra nationella prov i svenska (läsförståelse & skrivdelen)  på läsförståelsen fick jag VG- och på skrivdelen fick jag G , känner mig inte helnöjd men ändå väldigt nöjd :) 
 
idag efter skolan åkte jag och sofia till rågsved och mötte isaksen, sen efter ett tag kom marcus förbi och efter yttligare ett tag kom egget och rasmus. :)
ikväll blir det väl som vanligt att vi sitter på dagiset med det gamla vanliga gänget och chillar bara :)

från det glada till det ledsna... helt ärligt vet jag inte om jag orkar ha det så här längre :'( men hur fan ska man göra för att komma ifrån det !? jag vågar inte lämna dig på grund av att jag älskar dig för mycket men jag har varit bra nära ska du veta :'( fan vad jag hatar mig själv!! :'(

skriver snart igen !

image9
en väldigt dålig bild på mig och världens underbaraste kille, Daniel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0