Söndag

vi hade en jätte trevlig kväll igår, bortsätt från lite saker som hände men det är löst och det var faktiskt jag som var en idiot.
idag har vi bara tagit det lugnt, vaknade vid typ 10, gick upp och diskade det sista från igår *stolt* haha :) sen vaknade sofia och julle, då fixade vi frukost, vi åt både stekt och kokt ägg :D sen gjorde vi oss iordning och gick ner till lidl och köpte massa gott :)
sen hemgång , dags för middag :)
nu har jag precis packat, ska åka hem till julle och sova där inatt :)

fanfanfan.. imorrn e de skola :O shit och banan stick från stan liksom :O :'(

jag skriver mer imorrn när jag kommer hem för nu måste vi gå till tuben så vi inte missar bussen xD ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0