Tisdag :)

tjingeling :)
den här dagen har varit ganska chill, vi har läst alla lektioner utom en idag :)
efter skolan gick vi hem till sofia och chillade på en te ^^, sen kom julle.
efter ett tag gick vi ut och åkte till rågsved och mötte isaksen :) vi va väl ute mellan halv 4 och halv 6 tror jag :P när vi gick hem kunde vi fan inte gå asså , så jävla kallt :O

om ett tag ska jag ut igen , men då blir det fan tjocka jackan och massa tröjor ^^ fast vi ska sitta inne så e det ändå bra att klä på sig :) haha va ska vara i lokalen, men vi kunde tydligen bara vara där till klockan åtta, lite trist men då e de ju inte lång tid kvar att va ute på så då kan man stå ut :) haha

jag får se om jag skriver nån rad när jag har kommit hem , annars skriver jag imorrn :) tjingeling!




juste fan , det har hänt lite kul som e värt att dokumentera :) haha
igår frågade marcus sofia nånting, då svarade hon 'fet glöm' sen kom vi på att man kan fan säga de ordet till allt :O så vi som var med då satt och asgarvade och sa saker som
- ska vi möta shorty? - fet glöm!
- e de okej om ja e me er? - fet glöm!

och sen idag på gjumpan när vi skulle dansa bugg sa ronnie:
- det är inte svårt man kan t.om nästan lära en guldfisk det här..
och då kollar jag och sofia på varandra och börjar asgarva :D hahahaha fett kul asså! :D
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0