fredag :)

tjingeling :) den här veckan har vi haft temavecka i skolan, vi hade tema sex och samlevnad, vi har bland annat haft besök av ungdomsmottagningen och RFSL, vi har kollat på film, bakat bullar och haft kondomstafett. men det är bara en liten del av allt vi har gjort. det har varit en grymt rolig vecka, tack till alla lärare och elever i klassen för en underbar vecka! :)

idag slutade vi klockan halv två. då gick jag till mammas jobb och pratade med henne ett tag. sen åkte jag hem och duschade och fixade mig och så packade lite inför resan :) nu sitter jag här vid datan och skriver lite :)

klockan 17.44 går tåget mot avesta.. jag och mamma ska åka hem till sara,micke och casper :D det ska bli jätte roligt :P

image37
snart ses vi min bebis :)<3

jag kommer sakna min älskling jätte mycket, vi kommer inte att ses på hela helgen :/ men vi måste ses igen på måndag älskling! <3 du är verkligen mitt allt, du betyder livet för mig, jag hoppas på att det är du&jag förevigt hjärtat!! <3 du och jag är menade för varandra älsking, du är som delen som fattades i mitt liv innan vi träffades :)

image38
du och jag är menade föar varandra älskling! <3

jag kanske hinner skriva nån rad när jag är i avesta, men troligtvis inte så jag skriver på söndag eller måndag :) tjing!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

jag älskar dig oxå :')

2008-05-23 @ 23:26:29
Postat av: sophie

du är bäst älskling :) saknar dig

2008-05-24 @ 09:35:25
URL: http://fjonken.blogg.se
Postat av: Älsklingen

Du är mitt allt, och lite till! ;)

2008-05-24 @ 18:24:14
Postat av: sophie

du är verkligen allt i mitt liv och jag saknar dig jätte mycket nu när vi inte kommer ses på hela helgen :( men det är bara att försöka att tänk på annat så mycket som möjligt. men det vi har att se fram emot är att vi ses ju på måndag (tror jag om du vill och kan) jag älskar dig bejbie :)

2008-05-24 @ 20:07:43
URL: http://fjonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0