fredag.

jaha då var det fredag igen, den här dagen har varit ganska skön, jag vaknade klockan 6 då mamma gick till jobbet, sen efter en stund gick jag upp och gjorde mig iordning, väl i skolan hade vi språk, väldigt lugn lektion jag skrev stödord till min so redovisning som jag skulle ha gjort om. sen efter det hade vi håltimme för att våran no lärare hade hand om nationella proven, sen so i 35 min, sen var det bild, den var oxå chill för det var några som redovisade så de va bara å sitta där och rita :) sen efter bilden hade vi svenska fast vi hann bara vara där i tio minuter för det var våran tur att göra nationella proven, det kändes som att det gick bra :) efter det hade vi engelska med en vikarie, sen skulle vi ha matte men jag gick hem för då hade jag haft ont i magen sen svenskan. men sen fick jag reda på att dom andra fick oxå gå hem :P 
 
när jag kom hem la jag mig och sov typ en timme, det var riktigt skönt, efter det åkte jag och mamma till willys i älvsjö och handlade massa gott. så ikväll blir det rösti,bearnaise och fläskkaré :) mums

ikväll tror jag att jag ska gå ut ett tag men det blir nog inte så sent eftersom att jag har väldigt ont i magen till och från :/

nu ska jag gå och hjälpa mamma lite med maten :)

image34
bilden säger allt <3(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0