lördag eftermiddag.

nu ska jag gå typ straxt, jag ska ta tuben som går 14.17 sen ska jag ta en buss från slussen till mölnvik där jag ska möta älsklingen som är och jobbar :D<3
det jag har gjort idag är att jag var ute med emma, vi satt på dagiset typ en timme och bara snackade, sen gick jag hem och duschade och fixade mig :) nu sitter jag och lyssnar på musik och jag har precis fixat det sista med packningen och så :) 

när jag hade sminkat mig och så så kände jag att det var dags att ta lite nya bilder så jag tog fram kameran :) jag lägger ut en bild nu och så kommer det flera i dom kommande inläggen :)

nu måste jag rusa :P ha det bra :)

image36
tagen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0