lördag i avesta :)

hejsansvejsan :)
nu har vi kommit till avesta, kom i och för sig fram igårkväll men men :P när vi åkte hit igår pratade vi med några på tåget så resan gick fort och bra :) sen när vi kom fram till avesta mötte sara oss vid stationen. när vi kom hem till dom hade casper självklart somnat :( då kollade vi hur huset såg ut och llite så :) efter det hjälpte jag sara att baka scones, jag gjorde dom vanliga och sara gjorde scones med choklad och jordgubbar i *mums* sen efter ett tag så kom thomas (kusin), eva (moster) och roland (mosters man) när dom hade kommit satte vi oss ner och åt scones och drack te :) det var jätte mysigt. sen satt vi bara och snackade kvällen lång. ungefär klockan 23 var alla jätte trötta så då gick vi och la oss. 

när jag vaknade imorse hörde jag att casper var vaken så jag gick upp fort och så åt vi frukost. sen efter frukosten lekte jag lite med casper och sen skjutsade micke mig och mamma till avesta centrum, där har dom lite affärer bland annat lindex, h&m och åhlens , det är ett litet mysigt centrum. sen tog jag och mamma en promenad hem. och lekte lite med casper och åt lite lunch. sen efter ett tag åkte vi hem till eva och rolands nya hus, det är inte bofärdigt ännu så dom håller på att fixa lite :) när vi hade varit där tog jag, mamma, sara,casper och thomas en promenad hem :) när vi kom hem kom det en tjej som visade lite aloe vera grejer det var kul :) sen så har vi lekt med casper lite. och fixat med maten, för ett tag sen var maten klar, vi åt grillat kött, färsk potatis, tsatsiki och salsasås , det var jätte gott :) när vi hade ätit klart var det dags att byta blöja på lillkillen, så jag och mamma ryckte in :P nu sitter dom andra och snackar och jag står i köket och skriver.

image31
såhär kan lillkillen se ut när han har ätit. jag lägge rin fler bilder på honom när jag kommer hem ,
ja vet att jag har haft den här förut men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0