lördag kväll

efter att jag skrev det förra inlägget åkte jag till slussen och tog bussen mot hemmesta, efter typ halva vägen fick jag ett sms av älsk, han skrev att jag skulle ringa, så jag gjorde det. då sa han att han hade slutat, då var klockan typ fem över tre, jag som trodde att han slutade halv fyra, så han sa att dom skulle vänta på mig :) när jag kom dit åkte vi hem, sen dess har vi bara varit hemma :) nu har dannes kompis och hans föräldrar kommit hit, så dom vuxna är i stallet och rider, jag,becca,fredrik och julle är hemma och tar hand om de tre små killarna som springer runt och busar på tomten.

jag tror att det blir köttfärssås och spagetti till middag, det ska bli gott för jag är as hungrig, ja har inte ätit nån lunch idag heller :/

nä un ska jag gå och kolla så killarna inte slår ihjäl varandra :P haha kaske skriver senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0