torsdag och fredag

igår morse när jag och sofia vaknade fixade vi oss och drog till stan för hon skulle köpa en parfym till isaksen eftersom att han fyllde år igår, grattis gubben :) sen när vi kom hem från stan åkte sofia hem till sig och jag åkte till mig. när jag kom hem städade jag mitt rum, det blev riktigt fint *stolt* sen åkte jag med mamma till nya willys i älvsjö och handlade mat :) sen åt jag, och efter det gick jag hem till isaksen , där jag satt och chillade med rolle,emma,sofia, alvåg och isaksen. sen efter ett tag gick vi till pappagallo, en resturang i hagsätra, där isaksens släkt var, eftersom att han fyllde år skulle de fira honom lite :) när vi hade varit där ett tag gick jag, sofia och isaksen hem till honom, där vi satt och chillade bara, efter en liten stund kom emma och rolle hem oxå :) sen la vi oss och sov :)

fredagen (idag) började med att vi chillade hemma hos isaksen, sen gick vi ner till centrum vid 12 kanske för att isaksen skulle handla och jag å sofia skulle hem till mig, när vi kom hem till mig åt vi värsta brakfrukosten och satt och snackade ett tag efter det fixade vi oss och gick tillbaka hem till isaksen där vi bara satt och snackade med isaksen,rolle och emma :) nu är jag hemma och har precis ätit, jag ska fixa mig lite till och vänta på sofia , sen ska vi dra hem till chucky där lite folk ska vara ikväll :) trevligt,trevligt :)

'det finns en person som är besatt av mig där ute, hon gillar mig som fan'  jag kan erkänna precis som det är, prata med mig bara. så kan vi lösa saker och ting tillsammans.

image31
jag saknar dig älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0