torsdag.

dagen började med att jag mötte sofia i bandhagen, sen gick vi till skolan och hade no.labb. men det var vikarie så det var chill. efter det kom emma och emilia till skolan, vi satt och snackade lite på so:n. sen var det no då tog vi närvaro och gick upp till biblan. sen efter det var det svenska, då skulle emma göra ett prov så jag och emilia satt och kollade på filmen. efter svenska slutade vi för att vi hade håltimme på gjumpan som var den sista :) så då åkte jag, emma och emilia till globen för att emma skulle köpa ett par skor. när vi var klara där åkte vi hem och var och en gick till sitt. då satte jag mig på ballkongen och solade ;D

igår hade vi friidrottsdag, det var ganska kul. först hade vi fotboll, sen efter det skulle vi stöta kula och efter det var det 100 meter som gällde, jag sprang 3 gånger :) sen var det diskus och efter det var det höjdhopp och sen längdhopp, sen kom det en sen lunch, så sent som 13.10. då käkade vi våran matsäck, efter det var det stafett som alla klasser i hela skolan var med på, i 9a:s tjejlag var det bara jag emma och istahil som var med, det var kasst tycker jag , dåligt av de andra tjejerna att dom inte ställde upp, för eftersom att vi bara var tre när man skulle vara fyra fick emma springa 200 meter och det gjorde att vi halkade efter plus att alla utom emma tjuvstartade oxå. men men det var ju inte överseriöst, kul att springa bara :)

love / sn

image39
memories never die' :)<3 sum' 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0