söndag

lite kortfattat om min helg :) i fredags var jag och älsklingen ute och åt på Bamboo Palaze :D sen sov vi hos honom :) och igår var jag i stan på dagen , sen var jag hemma hos Shorty :) och till sist idag så har jag varit i farsta :) har letat som en tok efter ett par vinterskor men det finns ju fan inga snygga :( usch vad less jag blir :/
imorrn är det skola igen som gäller sen ska jag nog dra och gymma, ska klippa anna-karin någon dag i veckan och så ska jag jobba :) det ska bli kul ;)
nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, det är så trist när man verkligen inte kommer på nått, :/ kanske skriver senare :)

Kommentarer
Postat av: du vet ;)

jag älskar dig, gumman<3 å jag gillar också när du nämner mig i din blogg (a) den är kul å läsa när vi inte är tillsammans :) keep it up<3

2008-11-26 @ 17:49:59
Postat av: Anonym

ja jag försöker att skriva så mkt som möjligt :)<3 älskar dig sötnos <3

2008-11-26 @ 21:03:43
URL: http://logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0