tisdag

idag är det tisdag och jag är på ett bra blogghumör idag så jag hade faktiskt tänkt att börja blogg igen , men ha inte för stora förväntningar för jag kan tyvärr inte lova någonting. sak iaf försöka att få in någon rad sådär ibland :) haha

nu eftersom att jag inte har skrivit på ett tag så har jag varken ork eller lust att skriva om vad som har hänt på senaste tiden, vi får se frammåt istället ;) just nu sitter jag i skolan på en tråkig data lektion haha så det är bara att skriva blogg och vara inne på facebook medmera :P haha
ikväll blir det gäster hemma, det ska bli kul :) sen på söndag så fyller älsklingen 18 år :D<3 får hoppas att det blir kul då oxå :) haha.
igår hade jag utvecklingssamtal, det gick bra, det gick faktiskt väldigt bra eftersom att vi inte har gått här så länge så har lärarna inte så mycket att prata om :)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0