torsdag

idag är det som sagt torsdag, och hittils så har det gått riktigt bra för mig med att komma igång med mitt bloggande igen :)
imorse var det väldigt segt att komma upp ur sängen, ville helst ligga kvar hela dan ,  med tanke på att jag hade jätte ont i halsen oxå :/ men men ibland måste man och då är det bra när man har någon som kan säga det till en ;) väl i skolan var det frisörteknik som gällde, först en genomgång, sen fick vi börja klippa lika längder på herrdockan. 
sedan var det lunch, och den här veckan är det nån temavecka i matsalen som heter "tema matsmart" , maten har låtit så vidrig vissa dagar så man inte ens har velat gå in i matsalen. igår var det ganska okej, men idag var det nån morotssoppa som inte såg så lockande ut så det fick bli mackor och fil för mig :) sen var det dags för matt, ganska chill, satt och pratade med Tove mesta delen av lektionen :P efter matten var det bara engelskan kvar, men eftersom att jag inte har kännt mig bra idag så valde jag att gå hem istället.

ikväll har vi bokat in en middag med Sofia! :D det ska bli roligt, och väldigt trevligt. jag ska möta henne vid tunnelbanan snart då ska vi vara ute ett tag sen blir det middag :)

och juste, på lördag kommer sara hit , hon ville att jag skulle klippa hennes toppar :)

see ya.

jag älskar dig högst av allt, jonathan steneros ! <3

Kommentarer
Postat av: älsklingen

varför just den bilden xD men du vågar ju inte ens prova maten!!! den va faktiskt god idag ;P

2008-11-06 @ 17:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0