torsdag

gårdagen var riktigt bra :) vi köpte lite mys snacks i slussen och så köpte vi lussebullar sen åkte vi hem och hade det bara allmänt mys hela kvällen :) eftersom att vi firade ett år på en onsdag så blev det inte så mkt "firande" så vi har bestämt att vi ska gå ut och äta middag imorrn :)  så imorgon efter skolan blir det att åka direkt till gymmet sen hem och efter det möte älsklingen för en mysig middag på stan ;) 

idag när jag kom hem klippte jag mina små söta granntjejer ;) det gick jätte bra och båda blev jättenöjda :) 

den här helgen blir en lugn ledig helg, det är väl min enda lediga helg på flera veckor :P sen blir det hårdkörning på jobbet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0