Fredag :)

Idag är de äntligen fredag :) jag mår inte så bra och behövde lite vila så jag är hemma idag :/ har mest sovit faktiskt! igår sov jag hos älsklingen, det var kul att träffa de och hundarna!! :) och snart är det dags för uställning igen!! :) jag hoppas att det går minst lika bra som förra gången!! fast man får ju inte hoppas för mycket, man vet ju aldrig :) 

posten kom nyss, det var brev till mig, undra vad det kan va tänkte jag men det var mitt presentkort som jag fått alldeles gratis !!! 150 kr på åhlens!! om ni oxå vill testa vilket jag rekomenderar så blir ni medlem på den här länken! 

 http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=87731

ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0