god kväll!

sen jag skrev sist har jag hunnit med ganska mycket, jag fixade mig och åkte till mamma, var på hennes jobb vid halv två, ca en timme senare åkte vi in till stan, och vi gick och gick, ända tills våra magar sa ifrån rejält, då hade vi gått i över 4 timmar, det kändes i benen och fötterna kan jag säga :)
 jag passade även på att fixa praktik , som vi ska ha en dag i veckan hela terminen, men när jag kom hem såg jag att vi ska ha praktik på tors och fre den här veckan oxå!!!! ojojoj , ska prata med dom imorgon och se om det finns någon möjlighet att jag kan vara där då också :) 

när vi kom hem hade jag endast köpt en grå kofta från h&m för 198:- har en likadan svart så det blev en "favorit i repris" hihi vi skyndade att sätta på spisen med mat direkt, sen dess har jag nog mest suttit här :) 

näe nu ska jag gå och lägga mig, det är ju faktiskt skola imorgon :) 
GOD NATT! 

kom på att jag glömt att visa min alldeles egna lilla sötnos Max :)
Kom på att jag har glömt att visa min alldeles egna lilla sötnos Max!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0