Torsdag morgon :)

Halloj! det blev inget skrivande igår när jag kom hem för jag kom aldrig hem , kan man säga. Jag var först i skolan sen pratade jag med dom på praktiken och det gick bra, jag får vara där måndagar och även idag och imorgon :) efter det åkte jag till globen en sväng och kikade lite :) hittade en fin skinjacka som jag köpte :) sen åkte jag till mammas jobb och var där en stund , sendan vidare för att möta sofia och vaccinera hennes katt hos veterinären i farsta :) direkt där ifrån åkte jag till slussen för att möta pojkvännen :) sen igår kväll gjorde vi inte så mycket mer än att kamma lite tovor på Max, och så var vi i stallet en stund också :) jag sov kvar där, men hade inga grejer med mig så jag fick åka tidigt imorse, vi åkte ett tag innan halv sju :) nu är jag hemma igen :) ska vara på praktiken klockan halv elva :) skönt med lite mjukstart såhär i början :) ska gymma med Sofia när jag slutat :) det ska bli skönt att komma igång med det ORDENTLIGT!! :) ha en bra dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack lilla fjonken! :)

Är det bra me dej då?

2009-08-20 @ 21:34:46
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0