Nyårsdagen

Idag är en sån dag som jag verkligen hatar, allt är bara fel, man är trött, har tråkigt och är typ allmänt deppig, och sen som grädden på moset så slutade förra terminens SLkort igår och det nya börjar IMORRN!? :O ja så man har inget att åka på heller :/ men men nu har jag iaf tagit mig igenom den här dagen.... jag började dagen med ett skönt skumbad :) sen var det dags för lunch , det blev lite julrester, efter det en runda Monopol Sverige, efter det har jag bara varit allmänt seg fram tills jag fick pizza då jag blev ännu mer seg och illamående :(
och så saknar jag min älskling :(<3
imorrn blir det jobb igen.. vet inte vad som har hänt med mig för på senaste tiden har jag verkligen inte haft nån lust att gå till jobbet :/ förut älskade jag det liksom :S

btw så fick jag pappas gamla kamera igår :D den är bra, TACK pappa! <3

see ya!


bjuder på en från igår! ;)

Kommentarer
Postat av: fia

snuttis, vi måste träffas! saknar dig ju ;)

2009-01-05 @ 16:23:21
URL: http://zofiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0